Glemt kodeord
Husk Opret profil

Håbløs Anexis-start i Frankrig

Skribent: Admin kontoen.
Tidspunkt: 2011-10-22 18:35
Event: ESWC 2011
Spil: Counter-Strike 1.6

 

 

 

Anexis fik for lidt siden den værst tænkelige start ved Electronic Sports World Cup i Frankrig.

 

Danskerne skulle starte mod Defining Stars, der på papiret lignede en overkommelig modstander. Det var ikke til at se lige til at starte med på inferno, hvor danskerne fejlede i de første fem runder. Bagud 0-5 var det tid til at træde på speederen og det gjorde Anexis. Med Nicolaj 'Nuggi' Larsen i AWP-mode gik danskerne fra 0-5 til 10-5, og så var vi ligesom i gang.

 

Helt efter planen gik det dog heller ikke efter en kort pause. Holdene fulgtes pænt ad til 4-4, men så gik det fuldstændig i kage for det danske hold. Portugiserne stod fremragende i forsvaret og tillod ikke Anexis at komme igennem ret mange gange. Ikke engang bomben kunne blive plantet, og derfor var danskerne i håbløse penge-situationer flere gange. Ufatteligt nok så lykkedes det for Defining Stars at vinde de sidste syv runder i træk og dermed tage sejren.

 

 

Hold 1

 

Hold 2

map

Resultat

Anexis

vs.

Defining Stars

inferno

14 - 16

 

Nederlaget sætter ultimativt pres på Anexis, der dårligt kan tåle at tabe flere gange. Vi tror ikke på at WinFakt og Natus Vincere sætter point til mod Defining Stars, og derfor skal Anexis besejre ét af de to hold som minmum.

 

Der er ikke flere kampe for Anexis i dag, men holdet starter igen i morgen tidlig klokken 10:30. Der spilles dog fortsat opgør i gruppe C og D - tjek vores live-side for opdaterede resultater og stillinger.

 

 

Link:

LIVE

 

 




Kommentarer i alt: 31   -  

#1 22.10.2011 18:36
haha det er sku ikke godt nok drenge :P
lol
 
#8 22.10.2011 18:55
Nej, så fortjener de det fandme ikke :)
#2 22.10.2011 18:39
Satme bittert at gå i seng i aften efter sådan et nederlag, når man står over for WinFakt og Na'Vi i morgen. Overall en forfærdelig T-side, men det er selvfølgelig heller ikke nemt med en ehz, der vel rundede de 35 frags på CT-siden. :D Kmi drenge.

Edited: 22.10.2011 18:40
#3 22.10.2011 18:42
Dansk cs fremtid ser utrolig sørgelig ud, hvis mtw går i opløsning!
 
#5 22.10.2011 18:50
hold nu kæft med at bedøm et hold udfra en kamp. så slår de navi og så skriver du FUCK HVOR NICE ANEXIS - DK's FREMTID!!!
Calladito más bonito!
 
#7 22.10.2011 18:52
Jeg er nu mere til mænd.
 
#14 22.10.2011 19:30
Ud fra 1 kamp? Hvordan ved du han dømmer ud fra 1 kamp? Det er ikke første gang de fejler grumt i gruppespillet, til en stor turnering. Sidste gang de var afsted lavede de samme nummer og at lave det igen er bare ikke godt nok. Jeg skal ikke kunne svare på hvad der går galt for anexis, men jeg tror sgu lidt at de har undervurderet deres modstander og taget kampen forgivet.

Uanset hvad så er anexis bedre end det de viste i denne kamp og når det så er 2. gang de laver så stor en bummert til et kæmpe event, så er det sgu forståeligt at folk bliver skuffede.
OK
 
#17 22.10.2011 20:17
Stor bummert? Det var da bare skide ærgerligt og uheldige regler der gjorde, at de ikke gik videre i Kina. De slog fnatic på LAN (som vandt eventet). Derudover så er defs heller ikke et dårligt hold, selvom jeg er enig i, at Anexis burde kunne slå dem. defs slog bla. x6tence og LDLC til GameGune i år, og havde fine resultater mod ESC og paiN.
ACT RIGHT
 
#19 22.10.2011 20:21
Sig hvad du vil, de spillede sgu heller ikke prangende i Kina. De kunne ha' præsteret bedre.
OK
 
#21 22.10.2011 21:49
Selvfølgelig kunne de have præsteret bedre, men der er sgu stadig langt fra "de kunne have præsteret bedre" til at kalde deres præstation en stor bummert. Jeg tror lidt det er dér zaider's pointé ligger...
Positivt menneske fra i dag! :)>
 
#25 22.10.2011 22:58
<3
lagerismen
 
#29 23.10.2011 13:23
mr prediction! - de slog nemlig NaVi ;-)
Calladito más bonito!
#4 22.10.2011 18:49
LOL! Gik til mad ved 14-6 til Anexis og tænke nice boys, den er kørt hjem på autopilot.. OMFG drenge!!! - Men fuck det, i flækker bare minimum 4 points mod NaVi og Winfakt ;-)
Calladito más bonito!
 
#10 22.10.2011 18:55
Håber kraftedme du har ret ernez! :)
#6 22.10.2011 18:52
Hahaha, så typisk anexis :)
\o/
#9 22.10.2011 18:55
Puha de tabte også alle 1n1 situationer som T. Men rigtig flot CT spil af DS :)

Edited: 22.10.2011 18:55
#11 22.10.2011 19:10
Skidt :-)
'*][*' '*][*' '*][*' '*][
#12 22.10.2011 19:12
Kom igen drenge :( Trist resultat!
Denied!
#13 22.10.2011 19:18
Det løb er kørt
TrustMeImWhite
 
#22 22.10.2011 21:51
Well, hvis Anexis vinder resten af deres pligtsejre, slår WF og hiver en del runder hjem imod NaVi, så er det vel ikke for sent at gå videre
Positivt menneske fra i dag! :)>
 
#30 23.10.2011 13:40
De kan jo selvfølgelig også bare vinde over NaVi :DD
TrustMeImWhite
 
#31 23.10.2011 13:54
16 runder betegnes vel også som 'en del runder' ;)
Positivt menneske fra i dag! :)>
#15 22.10.2011 19:43
Uforventet.
[-_-] HEADDE [-_-] HEADDE [-_-]
#16 22.10.2011 20:05
Elendigt.
 
#28 23.10.2011 08:39
Bombs!
Jeg snyder ikke
#18 22.10.2011 20:20
Forventet.
no_user
#20 22.10.2011 21:10
Shit Anexis lignede nogle FFA krigere der væltede rundt og lavede random ting :(
YeaLeMMeR100
#23 22.10.2011 21:58
"Holdene fulgtes pænt ad til 4-4". Tjaah, Anexis var nu foran 4-1, så defs tog 10 runder i træk. Lige flueknepperi, men det var nu engang sådan det var :)
Do you like fishsticks?
#24 22.10.2011 22:21
Ravens #2
ACT RIGHT
#26 23.10.2011 02:14
Frygteligt spil af Anexis som T, på trods af en god CT side, efter at være bagud 0-5. Det bliver rigtig svært nu, men hvis i lige slår WinFakt så kan den måske reddes.
Den bedste øl er den næste øl ..
#27 23.10.2011 05:35
Det er selvfølgelig ærgeligt, men hvis man vil være et internationalt tophold og klare sig konsistent godt i mange internationale turneringer, bliver man nødt til at have et så højt bundniveau, at den slags ikke sker overhovedet - da man ellers har en svær vej resten af turneringer, hvis man alligevel skulle kæmpe sig videre og er mentale trætte i forhold til de hold som har haft en lettere vej.

Det handler også om turneringsmanagement, hvor man over hele turneringen skal optimere sine præstationer og ikke bruge for mange "kræfter" tidligt.

At man så kan have et højt topniveau, man kan ramme og dermed slå alle hold i verden er så meningsløst, da det er enkelte kampe.

Det er det høje bundniveau som er hvad der sørger for konsistente resultater i turneringer.

Når det så er sagt, kan man jo også være uheldig, at man har en off-day og modstanderen har en top dag, men man skal helst minimere den slags udsving, hvilket netop gøres med højt bundniveau.
BDP

Kommentarer i alt: 31   -