Glemt kodeord
Husk Opret profil

zE: "Har en dårlig smag i munden"

Skribent: Slot
Tidspunkt: 2011-09-21 17:15
Event: ESWC 2011
Spil: Counter-Strike 1.6

 

 

 

Det var en klage fra ESC Gaming, der sendte Anexis ud af ESWC-kvalifikationen i går aftes.

 

Baljit 'zE' Lal har, ifølge hovedpersonen selv, haft bots installeret, og det betyder, at der ligger en masse config-filer i cstrike-mappen. Reglerne siger, at der ikke må være over 30 cfg-filer.  

 

Vi hev fat i zE for at finde hoved og hale i det hele.

 

Er det i bund og grund ikke jeres egen skyld? Du kunne vel have styr på din cstrike-mappe fra starten?

Jo, det er i bund og grund vores egen skyld Jeg kunne i og for sig have slettet hele min cstrike-mappe ,og så var jeg 100% sikker.. Men jeg var bange for, at jeg ville miste nogle af mine demoer og cfgs og andet, så jeg slettede alt, der havde noget med bots at gøre, så jeg selv følte mig rimelig sikker i min sag. Desværre var der så lige en ADD-ON mappe, som havde en masse configs liggende - lige som en almindelig cfg, som ikke betyder noget som helst.

 

Hvis ESC Gaming ville; kunne de så have givet jer sejren?

Det var ESC Gaming, som SELV lavede en klage over det og ville have sejren på det Så ja, hvis de bare havde set i mellem fingrene med det -nu hvor det ingen ting betyder - så var vi gået videre. Personligt ville jeg ikke selv klage mod et af topholdene, da jeg ved, at folk for det meste har rent mel i posen og at nogle cfgs, som bruges i forbindelse med nogle bots, og ingen betydning har, er så ligegyldige, at det ville være flueknepperi, i mine øjne.

 

Hvordan har du det med, at wazorn, zecer & co. faktisk har fået jer smidt ud?

Jeg har en dårlig smag i munden. Men Marco (Snappi, red) har talt med wazorn, og han har ikke rigtigt haft noget med det at gøre. Og sådan som jeg kender Jack, så ville han ikke bruge tid og energi på at whine over så små ting. Men jeg ved ikke, hvem der har stået bag det. Har dog hørt, at spillerne har haft en del i sagen, så jo - lidt dårlig smag er der da, overfor nogle af dem.

 

Så du har ikke dårlig smag i munden over wazorn og zecer, men over de tre andre onde fjeldaber?

Jeg har kun hørt et navn i forbindelse med protesten. Men jeg tvivler på, at én mand klager alene. Men igen - jeg gider ikke bruge min tid på at være nede over det nu. Jeg er kommet videre, og jeg ved bare, at jeg fremover skal læse reglerne til punkt og prikke og så selv udnytte dem - sådan er det jo åbenbart nu om dage.

 

Hvilket navn var det? Hvem er synderen?!

Jeg har hørt, at Barbarr skulle have haft noget med det at gøre. Men igen... man kan ikke føle sig sikker.

 

Hvad skal I så nu? Nu når I ikke til ESWC eller hvad?

Vi håber da på, at ESWC giver os en invitation alligevel.. Man kan ansøge om det - Så hvis vi er heldige, så får vi en invitation og kan komme med via den

 

Isak eSport røg ud på en lignende skrivebordskendelse, efter de ellers havde slået mousesports tidligere i turneringen.




Kommentarer i alt: 66   -  

#1 21.09.2011 17:17
Syntes godt nok, at det er fuldstændigt latterligt, med alt den flueknepperi fra holdene. Helt sindssygt, hvordan folk har grædt over hinanden, og udnyttet små fejl uden betydning. Håber godt nok, at ESL/ESWC går ind og tager ansvar omkring det hele, og får styr på det. Godt nok uprofessionelt!
 
#11 21.09.2011 17:48
Latterligt eller ej, så er reglerne som de er. Så kan man sige hvad man vil :)
 
#17 21.09.2011 18:24
Når det er sådan en lille ting som dette er det utroligt man vil klage over dét.

at man hellere vil vinde på at whine over sådan noget, end at spille en ærlig kamp, i det game man elsker at spille er sku klamt
 
#47 21.09.2011 22:30
Regler er stadigvæk regler, så kan du argumentere fra nu og til jul, de har stadig brudt reglerne :)
 
#57 22.09.2011 15:06
Du er for sørgelig :))))
 
#58 22.09.2011 17:34
Du er et nedern menneske.
#2 21.09.2011 17:18
Hvilket navn var det? Hvem er synderen?!

Jeg har hørt Barbarr skulle have haft noget med det at gøre

Iskoldt alligevel :D Men ja.. Det er sgu lidt lame.
Signatur linje
#3 21.09.2011 17:19
Hvad kan jeg sige, det er svenskere - de går ikke før de har prøvet alle midler for at vinde.

Edited: 21.09.2011 17:19
#4 21.09.2011 17:20
"For the record, one of ESC players had wrong STEAMID on the website but unlike them and all the other lame Germans (ALTERNATE, mouz, H4u, TBH) who try to get cheap wins after losing, we actually support sportsmanship. Would have served them right for karma though since they only beat Anexis with a FFW ^^"

Det har Lurppis skrevet på HLTV.org

Syntes efterhånden det er ved at være noget latterligt pjat det her, men hvis admins skal have ros for noget så er det da at de de virkelig slår igennem når folk bryder reglerne og har gjort det hele vejen igennem :D
SUB SUB SUBLIFE
 
#5 21.09.2011 17:24
Tyske bagmænd vil da gerne se deres landsmænd videre :)))))
FOREVER MACHO!
#6 21.09.2011 17:29
Hvor er det dog skandaløst at de har en regel for max antal cfg filer. Det er håbløst, uden egentlig effekt og direkte til grin.
no_user
#7 21.09.2011 17:37
Har det på helt samme måde som balle, tophold burde virkelig ikke fluekneppe over sådan nogle små bagateller det er virkelig pinligt og usportsligt imo.

Og hvad er det da også for en latterligt regel med for mange cfg's? :D
#8 21.09.2011 17:40
Et ord beskriver den her episode.

Pinligt.
#9 21.09.2011 17:41
PIS OS, så kunne vi havde vundet på wo over jer i http://www.esl.eu/eu/#/eu/cs/masters/season6_new...

.. :DDDD

Edited: 21.09.2011 17:41
johan PRISKE
 
#61 23.09.2011 13:40
nåå ja, men du haxer jo også:E
#10 21.09.2011 17:47
Den var ikke gået i gamle dage hvor mænd var mænd og noobs havde 50 1337-cfg's liggende fast i arkivet.
Du må godt være med.
 
#12 21.09.2011 17:51
der var da ikke plads til mere end 2-3 configs på harddisken dengang :)
 
#13 21.09.2011 17:56
Dr. Phil siger: "tab dig tykke!
#14 21.09.2011 18:21
Undskyld jeg spørg, men hvilken forskel gør det at man har flere cfg filer i sin mappe? :D
#15 21.09.2011 18:21
Så børst tænder...hehehehe
ALL HAIL STARZ
#16 21.09.2011 18:21
Hvis at de virkelig ville lade Anexis gå videre, så havde zecer og wazorN sgu nok slået i bordet - Men det lader det ikke til :)

Så dårligt sportmansship at sende sine landsbrødre ud på noget så tamt, når alle er klar over at der er ren mel i posen.

Men klart med så hullet et regelsystem, som ESL bærer rundt på... Inkompetente er vist det rigtige ord.
#18 21.09.2011 18:26
Nu har jeg ikke fulgt så meget med i CS de sidste par år, så er den en der kan fortælle mig hvorfor man "kun" må have 30 og ikke 31 cfg-filer?

Ps: At der ikke er nogen der har lavet fis med "Har en dårlig smag i munden" endnu, det er chokerende! ;D
Prejudice is ignorance!
 
#27 21.09.2011 18:57
#15
#19 21.09.2011 18:28
Vil lige knytte en kommentar til selve turnering.

Først lige vores sag. Selvfølgelig er det vores fejl og alt det der, men synes godt nok man får en dårlig behandling af ESL admins. Vi har på intet tidspunkt fået at vide at der var en protest på kampen og kort efter kampen havde ESC da også allerede accepteret resultatet på ESL. Gennem en admin fra hltv.org fik vi at vide at der var en protest og 10 min efter kunne vi så læse at sagen var lukket og vi havde ikke mulighed for at svare på protesten. (det skal lige siges at balles config fil rent faktisk var synlig og man kunne se alt indholdet, de eneste filer der var tomme var de configs der blev brugt af bots).

Efterfølgende har vi så set at en af deres spillere har forskellig steamId fra den gameaccount der er registreret på ESL. Af ren og skær princip vil vi gerne protesterer mod det, da vi ikke mener ESC er værdige til stadig at være med i turneringen, men da admins allerede havde lukket kampen er det ikke muligt at protester. En henvendelse til admins på IRC idag gav ikke noget entydigt svar, da admin pludselig skulle gå?

Kan også lige nævnes at ESCs tidligere modstandere fra Panthers allerede igår lavede en protest mod ESC pga det samme med steamId, men denne er der åbenbart heller ikke taget hånd om.

Jeg ved at mange andre hold har følt sig uretfærdig behandlet i denne her turnering og det pudsige er jo egentlig også at det stortset kun er tyske hold/organisationer der har "whinet" sig videre (h4u, mouz, attax, TBH og ESC).

(Jeg hepper på mTw kl 19 :D)
 
#26 21.09.2011 18:53
Det er jo ikke admins fejl - det er ESL Wire der er bugged (snappis kommentar).

:)
www.razerzone.com
 
#30 21.09.2011 19:02
øh what? At ESL Wire er bugged har da intet at gøre med at jeg synes vi har fået en dårlig behandling af admins ligesom mange andre hold formentlig også føler :|
 
#33 21.09.2011 19:11
Nu var det mere ment i sjov fordi jeg skrev en blog på hltv.org , hvor snappi kom med en rigtig fin kommentar :

"He just follow the rules which are set up for the tournament, what else should he do? They need to fix the bugs in esl wire, not the admins."

Og det modsiger jo lidt det i selv siger ;) .

Dog kunne jeg ikke være mere enig - admins var helt ude og skide :).

www.razerzone.com
 
#35 21.09.2011 19:15
ah okay :D, fair nok, det har jeg ikke lige set.
 
#54 22.09.2011 11:34
jeg modsiger overhovedet ikke mig selv. Jeg holder stadig fast i det ikke er admins skyld hvordan programmet fungerer. Hvordan de skal gradbøje reglerne er op til ESL, ikke de admins der styrer tuneringen. Det Nuggi knytter sin kommentar til, var hvor svært det var at komme i kontakt med en admin. Jeg tror du skal tage og læse mine kommentarer en gang til på hltv.org, for det lader virkelig ikke til du forstår hvad jeg skriver, som 2 andre brugere også pointerer.
 
#59 22.09.2011 18:15
Jeg forstår godt hvad du skriver ?
Det var jo ikke svært at få fat på en admin - hold nu op. Der var nok 10 admins online som alle svarede hvis man skrev - spørgsmålet var bare hvor kompetente de var :).

Den turnering var én stor joke - og det var ikke wire's skyld - til dels spillernes men sku også admins :)
www.razerzone.com
 
#60 22.09.2011 18:47
I vores tilfælde var det. Vi fik først fat i en kl 6 onsdag efter at have forsøgt hele dagen.
 
#32 21.09.2011 19:08
Det jo fint, så hvis mtw taber kan de klage over det med steamid og så de videre?
 
#34 21.09.2011 19:13
Hehe ja det skulle man tro, men det giver åbenbart ingen straf med steamids. ESL har tilsyneladende et top hemmeligt A team under navnet anti-fake squad der løser sådanne sager.

There will be no rematch or default wins. According to the rules if a wrong game account is found but our anti-fake squad can determine that there was no faker playing than there should be no rematch or def win.
 
#38 21.09.2011 19:26
Men de har ikke lige en hemmelig regering mod de cfg's? Godmorgen man......
#21 21.09.2011 18:33
"Men jeg var bange for, at jeg ville miste nogle af mine demoer og cfgs og andet"

Så tag da og lav backup af demoer, cfgs og "det andet"? :) Problem solved.
 
#24 21.09.2011 18:50
Nu har vi tidligere spillet imod dem, som de selv udtaler på hltv - Hvor intet var sket.. De havde ikke klaget eller noget andet, så selvfølgelig regner man da ikke med, at der bliver whinet over noget så småt :)

Du har nok ret i, at jeg burde have lavet en backup af alle mine ting og geninstalleret det.. Men når man nu virkede ret sikker på, at man havde "rent" mel i posen, så sletter man ikke alle sine ting..


Edited: 21.09.2011 18:53
AMOOOOOOOK!
zE-
#25 21.09.2011 18:53
GJ wazorn. Igen viser du hvorfor folk ikke skal tage røven på dig :D
#28 21.09.2011 18:59
Ad ad ad. Æd lort barrbar og alle andre som dig.
#29 21.09.2011 19:01
ham barbarr er også rigtig dårlig til cs, forstår ikk hvad han laver han burde være slave
#31 21.09.2011 19:08
Det er jo nemt at stå og sige, at man ikke selv ville gøre det. Det ville alle hold sige, som er røget ud. Trist er det dog for Anexis, men don't hate the player, hate the game...
Læs nu hvad jeg skriver
 
#39 21.09.2011 19:28
Det er helt sikkert nemt at sige det.. - Men topholdene imellem, så ville man ikke klage over noget sååååå ligegyldigt.. Ikke indtil nu i hvert fald.. :D
AMOOOOOOOK!
zE-
 
#43 21.09.2011 20:35
nej jeg er enig i det er pææænt ynkeligt, og nu ville jeg ikke angribe jer personligt, men siger bare at det generalt er folk der er blevet ramt, som bagefter står frem og siger: det er fesent, det ville vi aaaaaldrig gøre. :-)
Læs nu hvad jeg skriver
 
#48 22.09.2011 06:08
Alternate og eSahara fik rematches mod WinFakt og SK for et par uger siden i IEM6 GC New York EU qual. #2 pga. "too many config files". Det er skræmmende når man tænker på at de udemærket godt ved at de to hold på ingen måde ville forsøge at snyde på nettet.

At SK vandt rematchen på WO fordi eSahara først kom i tanke om at MAJ3R var på ferie og at de ikke kunne bruge Diodel (banned fra ESL) få minutter før kampen er en anden sag, men helt skarpe virker de ikke til at være ihvertfald :D
www.satanioN.dk/CS
 
#51 22.09.2011 10:48
Ja, det er dybt tilgrin.. zzz - Men som Nuggi skriver længere oppe, så var protesten jo nærmest lukket lige efter den blev lavet... :P
AMOOOOOOOK!
zE-
 
#41 21.09.2011 20:08
lurppis og co gjorde det da ikke :)
Hooch is crazy!
#36 21.09.2011 19:15
Hold kæft hvor er det dårlig stil...
SFM
#37 21.09.2011 19:21
Floyd Mayweather :D
So close, no matter how far
#40 21.09.2011 20:06
At wazorn og zecer overhovedet vil stå model til en sådan behandling af spillere som de kender så godt fra deres tid på den danske scene, er da til at brække sig over. Så må man slå hånden(eller måske poten?) i bordet og forklare den kære barbarr hvordan tingene hænger sammen.

Mand eller mus.
Capt. Obvious to the rescue!
 
#42 21.09.2011 20:13
Helt enig.

Giver intet for den der med, at det ikke var dem der har klaget over det. Det ændrer sku ikke på, at de har siddet og spillet imod MTW her til aften velvidende, at de ikke har gjort sig fortjent til det. :)
SFM
#44 21.09.2011 20:51
Hvordan ved de at man har xx antal cfgs liggende?. Bliver det logget via AC. ?
 
#45 21.09.2011 20:54
Du kan downloade noget der hedder "Linesman logfile" hvor du kan se personens configs. Hvis der er for mange configs kan du ikke åbne nogle configs.
ACT RIGHT
 
#49 22.09.2011 10:32
hvorfor har du bindet smokepuff 0 til din b knap?
 
#53 22.09.2011 11:03
Kan jeg ikke huske. Nok fordi jeg har været for doven til at gå ind i min config og ændre den manuelt også bare har bindet det til en knap fordi det var hurtigere :D
ACT RIGHT
 
#55 22.09.2011 12:04
Fair :DD skulle bare lige høre.
 
#62 23.09.2011 13:46
hvorfor har du snydt?
 
#63 23.09.2011 22:04
du klam.
 
#64 23.09.2011 23:30
jeg er CAAAAAAAAARE :D
det skal de svin ikke slippe af sted med!

Edited: 23.09.2011 23:31
 
#65 24.09.2011 13:55
de er dømt - så hvad er det lige de slipper afsted med?
 
#66 24.09.2011 14:40
lad mig være. Jeg forstår slet ikke, hvorfor du har empati for sådan en idiot. Gå nu bare væk
#46 21.09.2011 21:51
Altså, jeg forstår nu godt at folk whiner sig videre, når der spilles om sådan en præmiepulje. At det så går ud over jer, er selvfølgelig ærgeligt. Men jeg synes også roligt vi kan bide mærke i de største hold ikke har haft problemer med at følge reglerne, så det er vel også et spørgsmål og at tjekke nok igennem.

Har du altid været nice overfor BARBARR, zE?
Chuck Norris can divide by zero.
 
#50 22.09.2011 10:34
Men grunden til, at jeg siger, at jeg er bitter over det, er netop, at det er nogle gutter, som vi hilser på og snakker med, når vi er til events - Ergo har der intet været imellem os (Så vidt jeg ved - Er det forkert, må folk meget gerne fortælle mig det :))
AMOOOOOOOK!
zE-
#52 22.09.2011 10:55
Det virker lidt komisk. Nu spiller jeg ikke selv cs men cod4 :D og jeg har selv over 91 cfgs i min main mappe som svarer til jeres cstrike folder og der er ingen probs :P
Armans pik -> |-----------|
#56 22.09.2011 12:28
Rigtig ærgeligt, at det skal gå udover jer. Synes ellers i har gjort det vildt flot, og har fået Mikkel (ptn) spillet godt ind på holdet.

Alt i alt så er ESL-reglerne jo bare noget kodylt lort
Skal du ha' en trykker?

Kommentarer i alt: 66   -