Glemt kodeord
Husk Opret profil

Ikke igen: mTw taber til NaVi

Skribent: Admin kontoen.
Tidspunkt: 2011-08-21 05:32
Event: e-Stars 2011
Spil: Counter-Strike 1.6

 

 

 

Der var på forhånd lagt op til et klassisk opgør, hvis man kan tale om sådan noget i Counter-Strike, mellem  Natus Vincere og mTw ved e-Stars i Seoul.

 

Meget er sagt og skrevet om de tidligere opgør mellem de to dueallanter, men lad mig blot slå fast, at vi endnu engang kan tilføje et ægte gys til matchstatistikken.

 

I det hele taget bragte kampen minder tilbage om World Cyber Games 2010. mTw får tilkæmpet sig en stor føring på train, men smider det hele overbord til sidst. Det var faktisk også tilfældet denne gang bortset fra at mTw udlignede i sidste runde efter en neglebidende affære, som endnu engang viste at Counter-Strike 1.6 på højeste niveau bare er fantastisk at følge med i.

 

Tjek i øvrigt lige ham her:

 

 

esenin_vild

 

 

Opgøret blev præget af to skarpe CT-sider som statistikken herover også beviser. Typisk for Natus Vincere var Yegor 'markeloff' Markelov ret afgørende for dem i de vigtige situationer.

 

Det oprindelige opgør endte uafgjort 15-15 og dermed var det tid til en omgang overtid, som de to mandskaber er mestre i at spille mod hinanden. mTw starter Counter-Terrorister og taber den første runde efter to hurtige AWP-kills af førnævnte markeloff. Efterfølgende hanker danskerne dog op i sig selv efter kløgtigt spil af Timm 'ArcadioN' Henriksen. Det tog dog ikke lang tid før Natus Vincere havde udlignet føringen, men præcis som i den ordinære spilletid så hentede mTw også den sidste og afgørende runde. Dermed uafgjort efter første omgang overtid. Desværre for mTw så gik det i skuddermudder i anden omgang overtid. Natus Vincere formår at tage samtlige tre CT-runder, og derfra var det med kniven for struben for mTw, der ikke formåede at komme tilbage.

 

Hold 1

 

Hold 2

map

Resultat

Natus Vincere

vs.

mTw

train

22 - 18

 

 

I upper bracket finalen tabte ellers så uovervindelige SK Gaming til

Frag eXecutors. Polakkerne er i storform for tiden efter deres turneringssejr til ASUS Summer, og bliver en hård nød at knække i den endelige finale.

 

Hold 1

 

Hold 2

map

Resultat

Frag eXecutors

vs.

SK Gaming

dust2

16 - 09

 

 

Consolidation finalen venter lige om hjørnet og vinderen af det opgør stryger direkte videre til den endelige finale hvor Frag eXecutors venter med åbne arme og stiv penis.

 

Tid

Hold 1

 

Hold 2

Map

 

06:00

SK Gaming

vs.

Natus Vincere

nuke

 

 

Link:

LIVE 

 




Kommentarer i alt: 46   -  

#1 21.08.2011 05:35
Hvorfor skal det altid være så tæt! Den mentale-navi-blokering holder ved igen igen..

Fandme synd gutter - ellers godt kæmpet! I tager dem næste gang, det helt sikkert :D
SOUL SURVIVOR
#2 21.08.2011 05:38
Det er så ubeskriveligt surt for mtw, det der :( Hold kæft jeg føler med dem. Den marginaledge NaVi har på mtw er nok det der gør udslaget hver gang. Spørgsmålet er nok om det er slutningen af vejen for mtw. Lad os håbe det ikke er!
Denied!
#3 21.08.2011 05:39
de smider den sku os lidt væk synes jeg :-/ T gunround var vigtig trist de ikke fik den så havde de vundet :)
#4 21.08.2011 05:39
Ihhh! Hvorfor skal det være så fucking træls at se mtw møde navi?!?! pis i helvede...
That's so not Raven!
#5 21.08.2011 05:40
Arcadion ud, karrigan ind, g0g0 :- D
HEADDE, HEADDE HEADDE!!!
#6 21.08.2011 05:40
Ufattelig mange marginalwins til NaVi - træls. I øvrigt er jeg ikke glad for markeloff, han betyder alt for det hold.
ALL HAIL STARZ
 
#7 21.08.2011 05:42
De er jo bare allesammen hjernedøde altså :D Hele problemet starter bare @ T gunround som lå lige til højrebenet; Der vælger ArcadioN så bare at fyre ud høj og dø selvom der er plantet og det er 2vs2. Det er simpelthen så trist for dem, så det halve kunne være nok...
Denied!
 
#11 21.08.2011 05:57
det er vel det samme som trace betyder for mtw?
 
#14 21.08.2011 06:27
Jep.
Problemet det er bare, at trace sjældent rammer sit vanlige niveau, når de spiller imod NaVi, hvor markeloff i modsætning til trace næsten altid gør det rigtig godt.

Se bare på denne kamp. Deres normalt absolut bedste og mest fraggende spiller, skyder "kun" 20 i løbet af 40 runder. Så er det altså også svært at vinde - specielt på et map som train nu, når han også er deres aw spiller.
SFM
 
#24 21.08.2011 12:26
det også der jeg ser problemet med mtw at trace er alt for god med rifles til at han skal rende rundt og være semi god med awm.
 
#28 21.08.2011 14:06
Nu har jeg ikke fulgt med et pænt stykke tid, men jeg vil nu alligevel vove at påstå at du virkelig underdriver traces awp-skills
Positivt menneske fra i dag! :)>
 
#32 21.08.2011 14:38
det gør han, men han har stadig ret. Trace burde bare koncentrere sig om sin ak/colt og så burde en anden tage sig af awpen.
DaNNy
 
#39 21.08.2011 18:03
Det har jeg heller aldrig erklæret mig uenig i.
Positivt menneske fra i dag! :)>
 
#15 21.08.2011 07:04
Vil nu ikke helt kalde denne her kamp helt for et marginalwin, da jeg synes mtw virker opgivende, og gøre deres bedst i anden og sidste overtime. Du kan bare se, hvordan de spillede sidste runde på t siden, synes sku ikke der var meget effort i den runde.
fÅåårk det er koldt!!
 
#16 21.08.2011 09:02
Der er utrolig mange runder der ender i meget tætte situationer og de falder altså bare ud til Navis fordel, om det er held eller dygtighed kan man nok diskutere til evighed.
ALL HAIL STARZ
 
#20 21.08.2011 11:19
dygtighed eftersom de gør det være gang? :)
 
#21 21.08.2011 11:21
Må være konklusionen :)
ALL HAIL STARZ
 
#29 21.08.2011 14:07
Mon ikke alle parter kan blive enige om, at det er en træls blanding, der desværre altid er lige præcis nok til at besejre mtw
Positivt menneske fra i dag! :)>
 
#31 21.08.2011 14:23
mTw vandt også mange heldige runder som CT :P
ACT RIGHT
 
#35 21.08.2011 17:16
Enig. Der var mange 1on2 og 2on2 som de kunne have taget. Fandme synd. Vi sad 4 drenge oppe hele natten for at spectate. :-(
#17 21.08.2011 10:35
:( kom igen drenge!
RIP 1.6
#18 21.08.2011 10:42
32-2. slap da helt af man, sgu en der har haft "round of a lifetime"..

Men kom igen :) Men det er sgu uden tvivl flot alligevel, og er tydeligt det er marginalerne det kommer ned til.
RAP is the poetry of the streets
#19 21.08.2011 10:46
dårligt
#22 21.08.2011 11:31
Train > arcadion :D
n0rdmann
 
#23 21.08.2011 12:22
Ja præcis. Han kan lige så godt skrive kill i console.
 
#33 21.08.2011 16:25
Ja, man skal da ihvertfald ikke kritisere det faktum at mTw's AWP mand var den dårligste på train - hvis ArcadioN er i bunden af scoreboard som T kan han jo umuligt være en god spiller. Du har dog tidligere udvist din ekstreme uvidenhed, så man kan vel ikke forvente andet.
www.satanioN.dk/CS
 
#34 21.08.2011 16:45
det gør jeg hver dag.
Du ser kun tåbelige kommentarer fra min side af.
 
#37 21.08.2011 17:57
altså arcadion er en super spiller :D menne jeg syns liksom at han aldrig får det bra til på train, især T siden
n0rdmann
 
#38 21.08.2011 18:03
Ganske enig, men det er trods alt også den sværeste side i hele CS. Jeg tror ikke mTw har brug for at ArcadioN kommer væk fra bunden af scoreboard, de har brug for en AWP spiller der stepper up.
www.satanioN.dk/CS
 
#40 21.08.2011 18:55
Måske en friis/karrigan?:D
n0rdmann
 
#42 22.08.2011 08:26
Nej han mener trace, og måske zonic.
fÅåårk det er koldt!!
 
#44 22.08.2011 14:10
Tror de trenger en friis eller karrigan jeg:-) de trenger event sejer!
n0rdmann
 
#45 22.08.2011 18:02
Ikke nødvendigvis, jeg synes det er et problem at mTw's madfragger er tvunget til at bruge AWP - det ville være interessant at se en fuldtids AWP mand hos dem på samme måde som i SK og Na`Vi. Det er uden tvivl muligt at slå dem på anden vis, FX har jo f.eks gjort det selvom pasha (og Neo) jo ikke ligefrem er på samme AWP niveau som Delpan og markeloff.

Det er umuligt at sige om mTw ville blive et overall bedre hold af det, men jeg kunne godt tænke mig at se Friis på holdet.
www.satanioN.dk/CS
 
#46 23.08.2011 11:12
Du har en ganske god pointe, og ja det kunne være spændende at se fast awp spiller på mtw, det virkede jo for dem med Sunde.

Synes egentligt det er mærkværdigt at FX spiller så godt i disse tider, synes nemlig altid de har været sådan lidt random i deres spilstil, og være kendt for at havde dårlig kommunikation på visse tidspunkter. Synes det er svært at sætte en finger på. hvad det er de gør som gør dem så god.
fÅåårk det er koldt!!
 
#43 22.08.2011 08:28
Enig det er ikke første gang trace spiller sådan på train, bare faktisk set ham nederst på tavlen en del gange her på det sidste.
fÅåårk det er koldt!!
#25 21.08.2011 13:12
Lækkert at se FX vinder over SK, viser at der er en vej tilbage til toppen for mtw.
Scientia potentia est
#26 21.08.2011 13:38
for helved hvor stramt! :D
jus, faktum, konklusion !
eym
#27 21.08.2011 14:01
Også så lamt at arcadion ryger ud i, jaeh ved ikke helt, 6. runde eller lign. på CT, for derefter at komme ind og have eco mod full-buy :-/ 4on5 lige der.
Do not! Do it!
 
#36 21.08.2011 17:16
Han røg vidst ud flere gange, tror jeg. Sådan så det i hvert fald ud på hltv.
#30 21.08.2011 14:11
Imponerende af FX, dejligt at se de er ved at finde tilbage til deres gamle form hvor de dominerede alt. Jeg synes de sidste par år at der har været en del en-sidet dominans, men det ser endelig ud til at scenen har fået to "supermagter" på toppen. BIPOLARITET FTW
Positivt menneske fra i dag! :)>
#41 21.08.2011 20:25
*edit

Ellers god uge for NaVi :)

Edited: 21.08.2011 20:26
Skal vi lave klan?

Kommentarer i alt: 46   -